sobota, 2 czerwca 2012

TELEDYSK ŚLUBNY LIPDUB

Witam was wszystkie, z racji że jest to pierwszy post na blogu chciałabym przedstawic jego koncepcję. Do utworzenia tego bloga zabieram sie już od roku i w końcu sie udało:) W postach będę dzielić sie z wami uwagami na temat organizowania ślubów jaki i odpowiadać będę na wasze pytania o tematyce ślubnej, które możecie zostawiać w komentarzach.


A teraz zajmę sie główym tematem posta, czyli teledyskiem ślubnym LIP DUB, jest on mało popularny w naszym kraju a naprawdę szkoda. W internecie natrafiłam tylko na dwa takie teledyski pochodzące z Polski, u nas nadal na topie są nagrania jak ja to nazywam"monolog państwa młodych" czyli młodzi chodzą po łące czy polach i rozmawiają ze sobą a i tak jest podstawiona muzyka wiec ich nie słychać a wszystko jest aranżowane przez kamerzystę od początku do końca i wygląda to strasznie sztucznie ...
Natomiast teledysk ślubny LIP DUB jest nagrany w bardzo pomysłowy sposób, jak klip muzyczny. Młodzi śpiewają piosenkę w teledysku a następnie pod ich głosy podkładany jest orginalny wokal zespołu czy też piosenkarza do którego ta piosenka należy. Ja przedstawiam wam teledysk ślubny LIP DUB, od którego, jak go znalazłam nie mogłam oderwać wzroku. I NAPRAWDĘ DECYDUJCIE SIĘ NA TAKIEGO TYPU TELEDYSKI BO JEST TO SUPER PAMIĄTKA Z TEGO WAŻNEGO DNIA:)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz